Lady Dracula




Moda to nie tylko stroje, ale również makijaż.

Ostatnio zaobserwowałam trend który mi się bardzo spodobał.

A mianowicie ciemny kolor ust.

Do dyspozycji jest:
fiolet
śliwka
wiśnia
bordo
widziałam nawet granat
ale przede wszystkim kolor który najbardziej przykuł moją uwagę to:
czerń

Kiedyś co prawda nie do pomyślenia.
Był co prawda czas kiedy młode dziewczyny miały usta w ciemnych kolorach.
To wskazywało jednak, że należą do pewnej sub kultury którą większość ludzi omijała szerokim łukiem.



I choć makijaż ten jest jak najbardziej na czasie, to mając takie usta nie obronimy się od pełnych zaskoczenia, zdumienia a czasem nawet i strach spojrzeń.


 Dla mnie styl ten był zawsze inspirujący, nigdy nie lubiłam "cukierkowych" stylizacji.
Więc byłam niesamowicie mile zaskoczona gdy pytając w drogerii "czy jest czarna szminka"
usłyszałam "tak jest, ależ oczywiście":)

Komentarze