Dress Code



Ponieważ dzisiaj jest poniedziałek, a poniedziałek jest dla większości z nas pierwszym dniem pracy. Choć wiele osób pracuje w systeme zmianowym i czasem nawet poniedziałek jest dla nich dniem wolnym.
 Postanowiłam zainspirować się ubraniem
do pracy.



Strojów do pracy, jak i rodzajów wykonywanych zawodów jest wiele:
 jedni mają przypisane i z góry narzucone ubrania służbowe,które najczęściej dostają od pracodawcy wraz z umową 
 inni po prostu maja ściśle nazucony dress code , ale sami dobierają sobie garderobę,
 a najwięksi szczesciarze mogą sobie pozwolić na dowolność w stroju i ubierają się do pracy jak chcą. 


A więc garderoba do pracy jest bardzo ruznorodna.
I choć strojów służbowych jest wiele, ja wybrałam ten najbardziej oczywisty, jest to klasyczna garsonka w kolorze czarnym. 



Komentarze

  1. Ilustracja piękna ale ja się cieszę, że nie muszę się tak do pracy ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam luz jeśli chodzi o ubiór, ale kiedys niestety musiałam zakładać strój służbowy...

      Usuń
  2. Klasyczne jest super ! Masz talent! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szef mi kiedyś powiedział że ma być elegancko ale styl garniturowy nie jest wymagany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZA to przychodziła dziewczyna w... klapkach...

      Usuń
    2. Elegancko, ale nie garniturowo, tu kobiety mają łatwiej na rynku jest dużo damskiej w miarę eleganckiej odzieży, ale nie widziałam żadnej takiej propozycji dla meszczyzn.
      A klapki są zdecydowanie mieeleganckie do pracy :)

      Usuń
  5. Zanim to ja zacznę pracować... najpierw liceum trzeba skończyć jakoś. Niemniej bardzo podoba mi się ta ilustracja!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, najpierw skończ liceum. A swoją drogą ciekawe jak w tedy będzie wyglądał rynek pracy, bo to się tak szybko zmienia :)

      Usuń
  6. Ja mam dowolność w IT ;), każdy dzień u nas jest jak Casual Friday :). Ale jakbym miała chodzić w wersji 'eleganckiej', to Twoja z posta jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rysunek ☺
    Bardzo lubię takie sukienki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja noszę strój służbowy i wcale nie narzekam :) Choć czasem chętnie założyłabym coś ze swojej szafy. Ale jaka satysfakcja jest w dni wolne, kiedy w końcu mogę wskoczyć w ulubione ciuszki :) Nie mam za to problemu z wybieraniem outfitu na co dzień zobacz, co też jest super. No i nie muszę wydawać miliona monet na nowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym czesto jest problem. nie zawsze wiadomo czego pracodawca oczekuje oraz czesto nie jest to w ogole komunikowane. Najlepiej jak pracodawca sam oferuje odzież służbową. To zwyczajnie rozwiazuje wiele problemów i niedomówień. Mamy ubrania z tej strony http://zender.com.pl/katalog-odziezy-meskiej/medyczna i jestesmy bardzo zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię kiedy jest dowolność gdyż wtedy zakładam to co chce :)

      Usuń

Prześlij komentarz