Wspomnienie Zimy





W mojej pracy projektanta mody, zima zawsze była natchnieniem. 
Więc ta ilustracja modowa, była tworzona z myślą właśnie o tej porze roku. 


Zimy w tym roku praktycznie nie było. 
Ale to ona była inspiracją do stworzenia tej ilustracji. 
W kalendarzu już niedługo pierwszy dzień wiosny. 
A więc wiosna będzie z nami również na papierze. 
Choć różnie to bywa.
Zdarza się również tak, że to właśnie po 21 marca pada śnieg.
Pamiętam czasy... 


A na ilustracji długa suknia, przekładana w pasie, co tworzy bardzo długie i seksowne rozciecie z prawej strony, oraz głęboki dekold.
Dopełnienie sukni tworzą długie rękawy. 
Suknia jest zachowana w stylu klasycznym, można do niej stosować różne dodatki, co sprawi, że zmieni się jej harakter. 




Komentarze

  1. Rozciecie przy sukni superseksi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot :D

    super cool, my friend!
    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back :)

    NEW REVIEW POST | CONCEALERS WITH IMPECCABLE FINISHES? HERE’S ONE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna suknia i niesamowita ilustracja!

    OdpowiedzUsuń
  4. So elegant xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/maxim-cover-girl-contest-with-cause.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ilustracja :) ja tam za zimą nie tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz :). Ta sukienka klasyk, ale rozcięcie nadaje całości zdecydowanego charakteru i odwagi :). Są rzeczy, które po prostu muszą być czarne :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna propozycja !Masz rację ,taką suknię można różnorodnie stylizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna suknia i super rysunek. Szkoda że ona taka mocno wybiegowa jednak

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ilustracja, piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta sukienka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny projekt stworzyłaś :) Podobają mi się takie długie sukienki!Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Rysunek wyszedł tak piękny, jak piękna jest zima i faktycznie ta pora roku jest niezwykle inspirująca. Ta długa suknia jest po prostu obłędna.
    Dokładnie, nie wiadomo, co to będzie jeszcze, bo u mnie zapowiadają jeszcze śnieg w tym tygodniu;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zima była, może nie taka porządna ale dała trochę w kość :) śliczna sukienka, uwielbiam takie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny projekt :)
    A co do zimy- choćby była wyjątkowo łagodna, i tak jej nie lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER:) Świetny jest ten projekt :)

    Buziaki:*
    Nowy Post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Super projekt, najbardziej podoba mi się te rozcięcie, które duużo robi w tej stylówie :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie sukienki z rozcięciami z boku. A pro po zimy,ja nie mogę stwierdzić, że do mnie w tym roku przyszła. Tyle śniegu to dawno nie było!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetna praca! Masz duży talent :) w sukni rozcięcie na nogę naprawdę mega-sexi <3 chętnie założyłabym taką kreację na jakieś uroczyste wyjście :) jakaś kolekcja seksownej bielizny do niej i można ruszać na podbój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomyślałam,że ta sukienka jest seksowna :)

      Usuń
  20. Mega podobają mi się Twoje ilustracje! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalne ilustracje ;))
    naprawdę coś pięknego!
    Mega talent

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie to wygląda:) ale teraz czas na coś wiosennego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stunning design xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/04/breakfast-in-bed.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz