Wiosenne natchnienie


Mamy wiosnę, co oznacza, że opuściła mnie moja wena. 
Próbowalam ją znaleźć pośród wiosennej przyrody. 
W końcu przecież, o tej porze roku wszyscy tam znajdują natchnienie. 
Niestety okazało się, że nie pasuje mi do stylu. 
Wszystko co stworzyłam inspirującego się wiosną jest takie jakby nie moje, jeśli natomiast jest moje, traci ten wiosenny urok:)


Stworzyłam więc tą ilustracje. 

Ilustracja modowa przedstawia :
Czarny skórzan gorset, sznurowany z przodu. 
Do tego mini również z tego samego materiału w identycznym kolorze. 
Całość uzupełniają kozaki za kolana oraz mitenki - czyli rękawiczki bez palców 



Komentarze

  1. Bardzo fajna jest ta ilustracja ☺
    Niestety pogoda ostatnio jest bardzo jesienna
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta ilustracja, chociaż jak dla mnie stylizacja trochę za bardzo wyzywająca. Ale każdy lubi co innego :)
    Życzę znalezienia natchnienia!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne i jakże mroczne ilustracje :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ilustracja i niesamowity projekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ilustracja :) Hipnotyzująca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sexy ;) mi się podoba. Dobrze, że do nas wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz