Czarne szorty








Gorące temperatury nie dają za wygraną.
Synoptycy nie przewidują zmian w tym temacie, wygląda na to, że lato zawitało do nas na dobre.
A to znak, że pora pochować wszystkie swoje długie spodnie na dno szafy.
No może trochę przesadziłam, gdyż ze dwie pary można zostawić, w końcu pogoda lubi zaskakiwać...


Ilustracja modowa przedstawia czarne szorty postrzępione dołem.

Ten nieodłączny element odzieży letniej pojawił się na początku XX w.
Ale nie od razu zagościł na salonach.
Na początku nosiły go raczej kobiety lekkich obyczajów.
Prawdziwe boom na krótkie spodenki przyszedł w latach 70-tych i utrzymuje się do dziś.
Co doskonale rozumiem, gdyż są wygodne i nie jest nam w nich gorąco a przy okazji możemy sobie opalić nogi naturalnymi promieniami słońca.








Komentarze

  1. Do takich szortów trzeba mieć ładne nogi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. This would be a really cute look on the beach.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ilustracja modowa, super outfit, szorty to idealne na letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty, ale z białą koszulą - to byłby idealny zestaw dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie te szorty, aż chciałoby się je przymierzyć, a przede wszystkim nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra propozycja na lato, choć oczywiście nie dla wszystkich!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny projekt dla zgrabnych sylwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 20 lat temu nosiłam takie szorty i bluzki wiązane nad pępkiem. Propozycja dla młodych dziewczyn na upały idealna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ilustracja, a takie szorty latem są niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    cool my friend

    NEW WISHLIST POST | CAME THE TIME OF "I DON'T NEED ANYTHING, BUT ...
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam krótkie spodenki w upalne dni to mój numer jeden. Ilustracja jak zawsze wow! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótkie spodenki to coś bez czego w taką pogodę nie wychodzę z domu. A Twoje bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. szorty noszę głównie na wakacjach, wtedy noszę je codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko noszę, prawie wcale nawet latem. W sumie nie wiem dlaczego, ale pomysł świetny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię czarne szorty ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne szorty. Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń

  17. Wow kocham to Miłego weekend xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/p/shop-my-style.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Do takich nóg i figury - jak najbardziej!
    Moc pozdrowionek.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarne, oryginalne, a nawet te zwyczajne szorty uwielbiam najbardziej ;) Ciekawa ilustracja! Postać w fajnym stylu. W końcu znalazłam blogerkę, która również tworzy grafiki! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szorty latem to podstawa , świetny projekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie długie spodnie już dawno na najniższej półce :)
    Uwielbiam latem odsłaniać nogi.
    Świetna ilustracja.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje. Cały blog mi się bardzo spodziewał, jeszcze na takim nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne wykonanie :) Uwielbiam chodzić w szortach są wygodne i pasują na większość okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam czarne szorty :) To taki klasyk, który warto mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam na sobie wersji poszarpanej, pewnie z powodu wieku, bo za starą jestem na kobietę lekkich obyczajów, ale kupię szorty i pewnie do setki będą mi towarzyszyć

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety takiego klasyku nie posiadam w swojej szafie.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Ale seksowna!
    Dobrze, że dodajesz trochę na temat historii stroju, to ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię szorty chociaż nie mam do nich odpowiedniej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam szorty :D :D :D !!! Najlepiej jesanowe :):). I znowu Pani modelce figury zazdroszczę :)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię szorty, Twoje prezentują się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nosiłam, a jakże:))
    I sama darłam :D Plus obszywałam perełkami i koronkami:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szorty idealne na lato, bardzo podoba mi się też czarna nieco boho-rockowa góra

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tam długie spodnie faktycznie rzuciłam na dno szafy :P fajne szory ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. I dobrze , ze to się zmieniło . Bo byśmy teraz w te upały umierały :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie to wygląda, szorty chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Krótkie spodenki na upały są obowiązkowe

    OdpowiedzUsuń
  38. W takich szortach chodzę w domu, na ulice wybieram materiałowe, z podwyższonym stanem. Wyglądają elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam szorty. Te dżinsowe, postrzępione i wytarte - najbardziej :D!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Szorty idealne na lato - uwielbiam tego typu spodenki, są moimi ulubionymi :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealne ubranie na takie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham szorty <3 Innych spodni sobie nie wyobrażam na te upały xd

    OdpowiedzUsuń
  43. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajnie podsumowane!:D Napisalas, że bylas cieplo ale tak naprawde bedzie coraz gorzej wiec szorty sa jak najbardziej wskazane:) Swoja droga trafilam na taki sklep internetowy:https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-na-wesele-802.html Masz jakies doswiadczenia? Zamawialas juz moze?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz