Czarne Zestawienie






Mamy już czerwiec, to znak, że Nieuchronnie zbliża się lato z wraz z nim wakacje. Ja co prawda wakacji już nie mam, ale mimo wszystko ta pora roku będzie mi się z wakacjami kojarzyć.


A na ilustracji, czarna spódnica maxi, a do niej kamizelka.
- kamizelka jest dopasowana do sylwetki i zapinana na srebrne guziki, często stosowane w odzieży z dżinsu.
- spódnica do kostek, z rozcieciem zaczynającym się na wysokości kolana.
- na całej długości rozciecia znajdują się te same guziki, co w kamizelce, tym razem w celach ozdobnych.





Komentarze

  1. Myślałam że to sukienka 😀
    Tak czy inaczej, bardzo ładnie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Spójna stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sìę ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca plastyczna! Na tym niebieskim tle wygląda jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda :) chciałabym kiedyś zobaczyć sukienki uszyte na wzór Twoich projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw <3 naprawde masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz