Dżins i Frendzle




Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest dziś bardzo gorąco.
Po majowych opadach deszczu, to dla mnie niemal szok termiczny :)
Dlatego, gdy nie muszę to nie wychodzę z domu.
Brakuje mi temperatury przejściowej, takiej pomiędzy upalem a ulewą. Wtedy czuje się dobrze:)




A oto projekt inspirowany latem.



A ilustracja modowa przedstawia dżinsoą sukienkę, koloru czarnego. Zapinaną na guziki typowe dla odzieży z tego materiału.
A dół sukienki jest wykończony jednym z najgorętszych akcentów tego sezonu - czyli frendzlami :)



Kiedy trend na frendzle zaczął być na topie, odrazu go polubiłam. Ten element garderoby jest bardzo plastyczny, niemal płynie na sylwetce. Pewnie dlatego wraca do nas na letni sezon :)

Komentarze

  1. Ja jakoś za frędzlami nie przepadałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety nie przepadam;ani za upałami ,ani za frędzlami
    Bardzo ładna jest ta sukienka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie rzeczy to moja słabość: i jeans i frędzle :). Projekt bardzo mi się podoba :), upały za to nie podobają mi się w ogóle. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam frędzle a sukienka bardzo ciekawa. Zgadzam się z tym, ze zabrakło temperatury przejściowej. Najpierw człowiek siedział w domu bo lało, teraz siedzi bo za gorąco :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też gorąco (Lublin). I wczoraj, i dziś. Fajny rysunek. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czad - mma słabość do wzselkiego typu frędzli :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważna sukienka-te frędzle sięgają bardzo wysoko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Ciekawego masz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frędzla super wyglądają ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też jest pioruńsko gorąco, nie wyrabiam, a jeszcze dodatkowo mam alergię. Te dżinsowe frędzelki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. A nice style for summer.

    I love it!!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylówka;) a może coś na kolorowo nam zapodasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobraziłam sobie tą kieckę i w moich myślach wygląda super :) tu również !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł. :) Zwykle myśląc o tym połączeniu ma się przed oczami jeansową kurtkę lub długą spódnicę Dzieci Kwiatów.
    Ale taka letnia sukienka też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł :) jestem fanką fdrędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł jest świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam frędzle, a gdy w sukience czy spódnicy występuje ten dodatek, od razu mam wrażenie, że jest to ubranie zarazem lekkie, jak i można je założyć np. do biura :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, frędzle dodają lekkości i zarazem są eleganckie :)

      Usuń
  19. Świetna ta sukienka z frędzlami, sama bym taką założyła.
    Naprawdę dobrze rysujesz (malujesz).
    Ja też tak mam, że w upały staram się nie wychodzić z domu. No właśnie, brakuje takiej pośredniej temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wygląda ta sukienka z frędzlami, wieć czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeans i frędzle jestem na TAK! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz