Jeansowa kamizelka




Ilustracja modowa przedstawia kamizelkę z jeansu, zrobiłam ja w różnych wersjach kolorystycznych.
Jeans to ciekawy materiał, został stworzony do ciężkiej pracy w kopalni więc dlatego jest taki trwały, choć jego współczesna wersja bardzo różni się fakturą od pierwowzoru.


Oprucz struktury zmieniła się również pisownia, przynajmniej w języku polskim. 
Kiedyś jedyną poprawną formą pisowni był jeans. Jednak na dzień dzisiejszy można również pisać dżins co kiedyś było niedopuszczalne. 


Kiedyś materiał ten występował tylko w charakterystycznych dla siebie odcieniach niebieskiego, ale dzięki współczesnej technice, można stworzyć praktycznie każdy kolor, łącznie z czarnym, białym, widziałam również dżins barwiony na różowo, czy też pomarańczowo :) 


Do projektu wybrałam, charakterystyczny dla tego materiału niebieski, szary i oczywiście nie mogło tu zabraknąć czarnego, bo przecież nie byłabym sobą :) 
Wybrałam również kolor który jest dla mnie dość nietypowy, a mówimy tu o pomarańczowym. 


Komentarze

  1. Ładna ta kamizelka ❤
    Uwielbiam wszystkie kolory jeansy,jak i sam jeans ❤,jednak inne kolory według mnie by tu nie pasowały 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeans :) Kamizelki wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham jeansowe kamizelki :) Są ponadczasowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że to jest Twoja pasja. Miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, naprawdę ciekawe. Fajnie też wygląda ta dziewczyna z niebieskimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś namiętnie nosiłam takie kamizelki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kamizelka wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciągle wolę pisać jeans ;-) Bardzo fajny, młodzieżowy projekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great illustration. I like jeans because it is durable.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny projekt. Kamizelka super się prezentuje. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szara i czarna, zdecydowanie dla mnie. Kamizelka mogłaby pasować do wielu stylizacji. Chętnie bym taką sobie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam dżinsowe kamizelki, jak dla mnie każda wersja kolorystyczna jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam dżins w każdej postaci - chwała, że został wynaleziony :) Ileż straciłaby moda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi chyba najbardziej przypadła do gustu ta wersja z niebieską kamizelką. Nie miałam pojęcia, że początkowo był tworzony tylko do pracy w kopalni.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny projekt jak zwykle zresztą :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny, nieco mroczny projekt- ale w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny projekt. Szara kamizelka chyba najbardziej mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa kamizelka :) lubię jeans w nietypowych kolorach :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam takiej jeansowej kamizelki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie :) jak dla mnie jeans to podstawa. W mojej szafie jest go pełno, bo bardzo dobrze się w nim czuję i pasuje niemalże do wszystkiego :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś takie kamizelki to był hit!
    Mój blog :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię jeansy, choć pisownia dżins mnie dobija xD Co roku w mojej garderobie kurtka jeansowa to podstawa, a spodnie jeansowe są całoroczne - od długich po krótkie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo ciekawych informacji.:) Swego czasu miałam czerwone jeansy, to były czasy...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kamizelki w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz