Pełnia Księżyca






Kiedy patrzę nocą na niebo, widzę, że zbliża się pełnia księżyca.
Z tym wydarzeniem związane jest wiele legend i przesądów.
Pojawiają się w nich różne potwory i stworzenia nocy, to ponoć pełnia księżyca daje im taką moc.
Paradoksalnie jest to czas kiedy noce są najjaśniejsze, gdyż księżyc daje na ziemię światło odbijane od słońca.



Ilustracja modowa która znajduje się na obrazku, była właśnie inspirowana zbliżającą się pełnią księżyca.
Przedstawia postać kobiety na tle księżyca.
Jest utrzymana w mrocznym tajemniczym klimacie.

Do stworzenia tego projektu użyłam trzech kolorów, jest to czarny,biały i niebieski.
Lubię te łączenia kolorystyczne ponieważ mają w sobie ten niepowtarzalny klimat.



Komentarze

  1. Tajemniczo.
    Jak jest pełnia, to mi sie zawsze śni całe moje życie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemniczo, mrocznie - ciekawe połączenie barw :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mrocznie ale ciekawie, apelnia prawdziwa juz 17 czerwca!:D
    idealnie sie zlożyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mrocznie.
    Mi to się trochę ze zwłokami
    kojarzy 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot :D

    super interesting my friend.
    have a nice day :D

    NEW TIPS POST | OH MY GLOSSY EYES!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemniczo i trochę strasznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mroczny klimat, ale bardzo ładne 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta grafika :D Uwielbiam mroczne klimaty :)

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat ma ta ilustracja. Rzeczywiście jest trochę mrocznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda. Ja przez pełnię nie mogę spać jest to dla mnie koszmar. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że grafika bardzo oryginalna :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna ilustracja do jakiegoś trileru

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo klimatyczny motyw, a pełnia sama w sobie kojarzy mi się przede wszystkim z mocą kobiecości :) bardzo udana grafika.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękna ilustracja. Muszę przyznać, że jest hipnotyzująca, przykuwająca uwagę widza. Trochę nawet refleksyjna.. jak wspomniałam na początku piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :) jest coś magicznego w tej ilustracji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mroczne i tajemnicze, ale przy tym zachęcanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie w moim klimacie, pięknie i tajemniczo!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow I love the dark atmosphere from the illustration!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystyka jest ciekawa!Szczególnie te przenikające tony niebieskiego łagodnie wpływają na mroczną tematykę obrazu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie to wygląda, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący blog. Niesamowite zdjęcia. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great informative blog. Thank you for this.
    Sara recent posted
    Weight Loss Tips 2019

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie Ci to wyszło. Te trzy kolory idealnie pasują do tej ilustracji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie to wygląda, lubię pełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tajemniczo, a zarazem bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest świetne! *o* Bardzo lubię takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi pełnia zawsze kojarzy się z wilkołakami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, jesteś bardzo utalentowana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie ci wyszedł ten obraz, klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ale taka mroczna:D :** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, mrocznie i tajemniczo. Masz naprawdę duży talent plastyczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko 3 kolory, a efekt imponujący!!! Niestety jak rozdawali tale plastyczny ja stałam w innej kolejce, wiec mam do wszelkich obrazowych rzeczy dwie lewe ręce, ale Twoje prace wydają się być bardzo precyzyjne = czasochłonne. Szacunek zatem :) !

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa ta praca i rzeczywiście mroczna nieco. Jest tu ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks a lot :D

    have a nice week :D

    NEW REVIEW POST | FOREO LUNA PLAY PLUS – WORTH IT?!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  37. To trochę zabawne, że pełnia księżyca kojarzy nam się z okresem raczej najmniej bezpiecznym,a to wtedy noc jest najjaśniejsza, więc nie powinniśmy się bać. Świetna ilustracja! Podoba mi się ten tajemniczy charakter!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę strasznie się zrobilo

    OdpowiedzUsuń
  39. Super ilustracja! beautiful art, you're talented!

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiało tajemnicą... grafika wspaniała, ma taki mroczny klimat :) inspirujące :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne oraz mroczne ilustracje - mi się bardzo podobają, ale ja lubię takie klimaty. Księżyc w pełni ma swój urok :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ilustracja :) ja zawsze w czasie pełni godzinami gapię się na księżyc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz