Prosta mała czarna









Witam Wszystkich 


U mnie ostatnio jest bardzo gorąco. Słyszałam, że to ostatnie tak wysokie temperatury, ale widzę, że lato się jeszcze nie poddaje i stara się jak może abyśmy je zapamiętali:)


I właśnie przez tą temperaturę tak zaniedbałam swojego bloga. A dokładniej przez to, że podczas upałów bardzo często boli mnie głowa.
Ale biorąc pod uwagę, że dziś jest wszystko w porządku, postanowiłam przygotować dla Was tę oto ilustrację modową.


Ilustracja modowa przedstawia postać kobiety w czarnej prostej sukience lekko rozkloszowanej dołem.



Komentarze

  1. Suknia - sama klasyka i piękno.
    Dzisiaj na moim balkonie było 45 stopni... Toż to egipskie temperatury.:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała czarna zawsze na czasie. :)
    Tylko nie lubię takich rękawków ani krótkich ani długich. Nie wiem, co mam z nimi zrobić na sobie. ;p
    Ja już mam całkowicie dosyć upałów. Też mnie głowa boli i w zasadzie wszystko mi jest. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i klasyczna suknia. Każda kobieta powinna taką posiadać w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten sam problem, w dzień dzień głowa mnie bolała. :(
    A co do małej czarnej to chyba każda kobietka powinna ją mieć w swojej szafie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból głowy to jedna z najbardziej uciążliwych dolegliwości praktycznie uniemożliwia funkcjonowanie :(

      Usuń
  6. Mała czarna to klasyk :) Warto mieć ją w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka zawsze się sprawdza. Piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love it xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/08/i-am-sharing-my-secret.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ilustracje. Zauważyłam ostatnio, że mimo upałów sporo dziewczyn chodzi w czarnych sukienkach. Nowy trend, o którym nie wiem czy co ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna jest w szafie niezbędna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz