Barwy jesieni



Witam wszystkich :)

Dziś znów było słonecznie, właściwie to przypomniało mi się lato.
Ale ponoć to już jeden z ostatnich takich dni tego roku.
Tak jak latem były upały tak jesienią podobno ma padać.
Wrzesień jest tego najlepszym przykładem.


A ponieważ opady oznaczają również spadek temperatury, postanowiłam kolejny raz pójść tą drogą i zaprojektować kolejny jesienny płaszcz.
Tym razem w 3 kolorach:
- bordo 
-fiolet 
-granat.
Są to kolory które nieodzownie kojarzą mi się z tą porą roku.
A całość ilustracji dopełnia czarna sukienka maxi.


Komentarze

  1. Pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu :) Bardzo fajny projekt :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pochmurna pogoda mnie czasami dobija. Bardzo lubię kolor bordowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice dresses. I like both of them.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee no może nie będzie cały czas padać...😥
    Lubię bordo, jednak z Twoich projektów najbardziej mi się podoba ten niebieski płaszcz 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe projekty, tylko niestety przypominają o nadchodzącej zimie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne projekty :) Bordowy płaszczyk wydaję mi się najlepszy!
    U mnie wrzesień był fatalny. Jedynie ostatnio dwa dni były cieplejsze... Szkoda, że to lato nie utrzymało się tak jak kalendarzowo powinno... Mam nadzieję, że nie będzie tyle padać. Nienawidzę takiej ponurej pogody. Nic mi się wtedy nie chcę i czuję się ogromnie przybita.
    Pozdrawiam i życzę słonecznych dni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ciemna czerwień mi odpowiada najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie dziś lało jak z cebra. ;)
    Czerwona najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie 3 prezentacje są ładne

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne projekty, choć nie będę ukrywać pierwszy spodobał mi się najbardziej! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny jest ten projekt. Szczegolnie pierwsza wersja

    OdpowiedzUsuń
  12. love the color of outfit...excellent drawing

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza opcja to mój kolorystyczny faworyt- z miejsca bym się tak ubrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kolor bordo, ta pierwsza marynarka wpada w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdecydowanie stawiam na ten bordowy. Jesień u mnie ma właśnie taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam bordo. Jesień jest idealna by zakładać ubrania w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam bordowy kolor. Ostatnio kupiłam sobie taką koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne projekty, uwielbiam te kolory :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this blazer with the black dress. Perfect!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam również do mnie

    https://veronicalucy.blogspot.com/2019/09/erasmus-in-france-5-rzeczy-ktore.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Bordo z chęcią założę ;)
    Zapraszam na mojego bloga:
    madziaboo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 1 to dla mnie hit. Ten kolorek... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tej sukienki stawiam na bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. just stop by to say: "have a great day."

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze włosy zawsze tak pasują do stylizacji-super! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Coraz lepiej Ci to wychodzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja płaszcze wolę w ciemnych kolorach, głównie w czerni, bo są dla mnie najbardziej uniwersalne :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa stylizacja, ale brakuje tu sporo dodatków. No i może pomyśleć o bardziej żywych kolorach. jesień i zima to zawsze szarości i czernie, a tak przecież być nie musi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne barwy jesieni :) Lubię ten ich chłód i spokój. Lubuję się w takich kolorach przyznam, nie tylko jesienią :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesień mimo iż nie jest moją ulubioną porą roku ma zdecydowanie najpiękniejszą paletę barw :) Dzięki kolorom jestem w stanie przymknąć oko na niskie temperatury i deszczową aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne projekty, taki bordowy płaszcz chętnie widziałabym w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny projekt! Pierwsza wersja kolorystyczna podoba mi się najbardziej. Sama mogłabym się tak ubrać. :)

    OdpowiedzUsuń








  34. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346




























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz